15.10.16

車,全部都係車

一口氣掃了十一架 Tomica。唔係我要啦,係甥仔話要。

話說有日佢打畀我,話要我幫佢買車,叫我去佢屋企對住本專集拍照〔哈哈,本車仔書係佢還是BB仔時我買畀佢咖,揭了幾年,都崩崩地〕,話有堆車佢未有喎。上到去,拍了一堆,不過好難買啦,有些車年代太遠,絕了版,炒到好貴。於是,我畀我同事個面書 album 佢睇。同事都係車仔迷,家中早已有過千車仔,幸好他定時更新,也排好次序把車一一拍照放上面書,所以,當我 show 畀甥仔睇同事其中一兩個車仔相簿時,佢又叫又笑,癲左。學了儲存圖片後,佢 save 了幾十架車叫我買。〔幸好佢未發現相簿不止一兩個〕。哈哈。

於是,趁有空,去了現時點買了這些。


因為有車款已破百,這天十一架已 > HK$800 了。

沒有留言: