4.10.16

RCM白銀條

上次片白銀條係朋友代購,今次哩,自己親身上去店買,順便開埋戶口,甭下下搵朋友上去時要搭單幫我買。

說起來真係抹汗。話說登記時候寫緊屋企地址突然鬼拍後尾枕咁醒一醒,嘩,即劃走住址改為以公司地址為通訊地址。哈哈,呢尐戶口,唔好畀屋企老人家知才妥當,一陣老人家見信封面印住貴金屬公司,又有信畀我喎,必定會諗多左,以為我收埋收埋好多。

買了這兩塊RCM 10oz 白銀之後,朋友剛好搵我,我自動傳相告之。哈哈,佢都問幾錢,嗯,呢日上去係 HK$1,610 一塊啦。

其實,昨日,星期一又再低少少。平幾元。



呢兩片銀,唔夠買一部大牌的手提電話。所以話,不斷追款式買電話的才有米。

沒有留言: