14.1.17

NARS

係…依然是2016的事。So far15日〔此文寫的時間〕,唔計食同車費及報 courses 費,我暫時只係用左七十幾元咋。而那七十幾元,都係買了一本書。哈哈哈。

回正題。

話說我聖誕假期時拎支植村秀碎粉掃大清洗,一路諗,支掃用了超過六年,保養唔足,每天就有斷毛留在臉上,咁,係咪表示支掃老得不行,應該買過支新的碎粉掃呢?當然,洗完支掃邊得來咁快風乾丫。於是心思思買支新掃。經過心愛的 NARS,就出血。哈哈。

當然,又學到新的上妝知識啦。因為店員話我臉的粉不均勻,加上已大半天,妝又有點溶,如果個妝化好點,咁就無咁易溶妝。於是就乖乖坐在店內由店員幫我抹走臉上的粉底再重新上妝,上一個感覺輕盈,又維持得耐的妝。

咁樣寫,係因為這陣子我真的跟著這方法上粉,效果真係好好多。至少在乾燥的室內環境,下午都不須用吸油紙印走面油。真係好滿意。

買了四樣東西。

1/ Optimal brightening concentrate
呢支精華素可以摻落粉底液一齊上妝,粉底貼好多。勁好用。


2/ Boton Kabuki Brush
這個大掃好用,連我之前因為唔貼妝而放埋一邊的碎粉,用這個掃上面都無突兀感。正。有點像131。當然,這支掃貴好多。



3/ Soft Velvet Loose Powder
原來無出大黑盒那個碎粉盒喇。這盒係 flesh ,唔再係之前用的 eden 。哈哈,我真係白了點。



4/ Aqua gel luminous oil-free moisturizer
呢個係堅好用。不過以前覺得好貴,唔捨得買。好啦,因為店員幫我在上妝前用了,於是忍唔到再買。


哈哈,呢四樣野,盛惠二千四。


我好忍手咖喇,你估店員只用了這四樣東西上我面咩。還有五六樣咖。唔買住,點都要清一清家中的存貨丫嘛。

當然,以前覺得 NARS 粉底液太薄,那晚再用,因為上妝方法唔同左,又真係遮到瑕疵。

再諗…啦。

沒有留言: