24.2.17

Ali's 買買買。

作為會員,生日月有買一送一優惠,加上阿花千叮萬囑叫我咪浪費這個一年一次好機會,兼且,頸同額頭的傷口要塗可淡傷疤的精華素,所以趁未到月尾,上去濕平。

買一送一,我揀了這套玫瑰角鯊稀精華素。哈哈,上次買的檀香精油都未用哂。希望無變壞到啦。


店長話維E對我的傷口來講唔夠力喎,推介我用薰衣草拌沙棘油搽傷口。於是我各買一瓶,把維E放回架上。

巧合係,在買了油不久,見一位新朋友在面書分享搽薰衣草精油治好刮腳後的傷口。真係世事哩,好玄妙。


花水放在公司噴自己。



呢瓶係 Happiness。會員的生日禮物。我平日出街這瓶油係隨袋跟身咖。


又一年。哈哈。

沒有留言: