27.2.17

牦牛角梳

某天睇FB分享,指人不可以不梳頭,即使有梳頭,都唔曉用正確方法梳頭!平日只略為在洗頭後梳返順位頭髮的我,短髮時甚至梳唔都梳的我,睇完篇文,都即刻要搵番把梳買。


想起深水埔一間賣雲南山草藥的店。到店,哈哈,果有牦牛角梳賣。一講梳頭,店主更叫我坐下,由佢教我怎樣梳頭。佢話,人體很多重要穴位都在頭上,梳頭時定必要刮住頭皮每個位置梳呀梳呀反覆多次才有疏通穴位之效,自小梳頭時梳齒唔會刮到頭皮的我真係錯哂。店主還說,梳通了頭上的穴位,強健髮根毛囊,頭髮自會強壯唔易折斷,而且血液循環好,就自然治好頭皮屑的問題,甚至,白髮都會變黑。對於這一年狂多白髮的我,絕對係好消息啦!於是,買了梳後真係日日認真地用店主教我的方法梳頭。哈哈哈。

不忘跟大家介紹返,這梳的背可以當刮痧板用。店主見我濕重水腫,問我係咪成日周身骨痛。中呀。哈哈,故他亦教埋我怎樣刮痧。佢話我最好搵件衫隔住來刮喎。good。一物兩用。

年紀大,真係搵多了養生方法。尤其是我明正言順係一件打歪〔唔〕後生。哈哈哈。千祈唔好以為我係傻婆囉。

沒有留言: