27.2.17

白晶 clear quartz

之前話過會再去水晶店尋寶丫嘛,咁一趁假期又去望下睇下自己同水晶有無好緣份。哈哈,今次買到兩件好喜歡的白晶!

呢條白晶柱真係靚到暈,只要有少少光,內裡的冰裂紋都在閃爍著,而且整支水間係純白無黃,真係即入。放在書桌上云云水晶,只有這個在因對面大廈的燈光折射發出微微亮光。我完全體會亞特蘭蒂斯傳說所人指,用水晶來當照明工具的意思。

本來標價百幾咖,不過加埋另一件白晶老闆今次打了個七折畀我後,呢條柱,係免費咁囉。




Size 雖然畀我想要的細好多,哈哈,我想要8"-12"咖。不過都真係好驚喜,好滿足。你睇下,就喧睇都有 aura 咖!

當然,下次會買到大支的啦。4月同6月都有礦石展呀,仲約了水晶班的新朋友一起濕平。上年在會場我真係見過超巨型的白晶咖。


好期待。

沒有留言: