17.3.17

紅寶石鑑賞講座

早前朋友見有緬甸紅寶石鑑賞講座,主講者係台灣珠寶商,亦係世界級權威,所以問我有無興趣去聽。真奇妙,前一晚身心靈導師問我那晚上不上一個讀咭班,當時我沒有即刻應,說翌日才覆。到第二天中午,正當我打算報那個讀咭班時,就收到朋友這個講座的資料問我有無興趣去聽。同一晚兩個不同的活動,嗯,即使我沒有紅寶石亦沒打算買,可是由於講者及這邊是難得的機會,所以舉手去聽紅寶石啦。

講座有 PP 睇,是講者親身到緬甸尋礦,採礦的圖片,然後就是三個地區掘出紅寶的分別。

真係唔同色咖。如果睇得多,就曉分粒石來自那個區喇。

莫谷、猛速及南亞三地。






我真係好喜歡這枚原石。哈哈哈。


壓軸係拎出兩枚 ct 十足的紅寶畀全場嘩下啦。當然,上了講座,理應搞清楚眼前兩顆紅寶石那一粒才是鴿血紅。

哈哈,一看就中。〔我沒理由寫估中咖,因為認真聽書〕


紅寶石始終不是我飛佛。

寶石級的,我個人還是喜歡摩根石和坦桑石。哈哈哈。

沒有留言: