4.3.17

黃薑粉泡水

話說我上次去買把牦牛梳外,店長見我咁虛〔那天我真凍到雙手是冰冰的〕,又腫喎,於是店長推介我日日泡這個店自家的黃薑磨成的粉沖來當水飲。係,佢真係話當水飲咖。不過係每日由起床到下午三點前飲,藉以提陽氣兼去濕。晚上唔飲得,佢話陽氣太盛夜晚咪會失眠咯。當然,如果我三點前飲都有失眠狀況,咁就飲到中午就停。日日飲,先飲兩個星期。佢話會迫番身體的毒素出來,可能會生飛滋,或可能生瘡,係正常現象喎。

佢話,黑糖薑茶,冬薑,檸汁薑無咩功效,因為係製過,而且多糖,我應該直接飲薑水茶。


這瓶中藥店藥粉瓶size 的薑粉賣百三元,一開蓋附近的同事都知我沖薑茶。我跟阿花說我買了這個,佢話佢曾在此店買過黃薑,好啃。哈哈。

努力啦我,我都想認真地排走濕毒,去水腫。不過真係好啃,我目前都係一日沖一大杯先。

沒有留言: