7.3.17

Jo Malone Testers

另一個 centre 的好同事Y見我支玫瑰,佢想試味,咁我就噴了點在紙度入左 zip 袋再 send 畀佢。不過個像藥包的 zip bag 好似有點膠味,於是我再去店買支 red rose tester 畀佢試真D。

咁哩,因為量產,所以我要買多5支 tester 才可配一支 red rose. 咁,我就買了

1/ Blackberry n Bay



2/ Lime Basil n Mandarin


3/ Dark Amber n Ginger Lily



4/ Peony n Blush Suede


5/ Nectarine Blossom n Honey


6/ Red Rose


陰公,我用了兩層 bubble 紙包好支玫瑰畀Y,點之運送途中不幸被壓爆。去到佢手上,已碎了片片。香味沁哂出來。我太大意喇。嗚嗚。應該搵個盒去載囉。

幸好,Y無被玻璃碎整到喇。唔係我會過意不去。

沒有留言: