20.4.17

喜馬拉雅晶.Himalayan Quartz

哈哈,才一個星期,就在觀塘的新發現但其實開業七年的礦石店度買到 Himalayan Quartz !又係我隨口問老闆,老闆一句話「有」,就從佢部 laptop 附近執起這枚晶石畀我。老闆話新返,準備拍照放上網店,我即話要呀幫我留起先〔我竟然唔記得帶銀包去店,哈哈〕,之後再帶錢來贖。唔畀佢拍照呀。哈哈。

買石當日好忙,回到家都無時間拆 bubble wrap 處理欣賞此石。翌日一早又要出街街,咁梗係帶埋佢出去,拍照兼睇真D啦。等人其間,就掏出來趁有日光,拍照拍照。



石在燈光下,有另一番美態。以下相片沒有加工沒調對比色彩,真係完全沒執過相咖,只加了一朵玫瑰做記認。如何?真係靚到一個點。





這個 size 好好,握在手裡睡覺一流。

沒有留言: