24.5.17

家訪

復活節假的第二天,去了探舊同學的媽媽。唔知佢同佢媽講咩我喇,有日佢話佢媽想見下我,我又好耐無見過這位好媽媽,所以就好呀。原本係除夕見,點知發生了意外,拖下拖下,這次聚會,幾個月後終於夾到時間。

同學仔媽媽是越南裔,煮得一手正宗越南菜。聚會前一天已在準備!竟煮了這大煲咖哩雞。我上到去見到都嚇了一大跳。裡面有三隻雞〔!〕啦,洋蔥,番薯和薯仔,味道好濃,辣度對唔食得好辣的我來講還受到。原來咁樣拌檬粉堅好味啦。〔我只識拌靚仔抽拌意粉拌薄餅咋〕

吃了好多好多。

除了這煲咖哩雞,之後還有大大煲足料南瓜西米糖水,真係好飽。

多謝招待。


之後,和朋友仔一大兩細去了逛反斗城啦。臨分別,跟哥哥講好,如果佢晚上會乖乖溫書那我會同佢去食雪糕火鍋。一定九鼎,佢做到啦!

跟同學仔約定六月去哈根大師度食火鍋。〔我咳兼5月尾要考試又要做功課〕

下次見。

沒有留言: