4.5.17

珮香.防蚊香

那天在家刷完牙洗完頭見到一頭飛得好慢的蚊,用紙巾壓死佢之後竟有血!頂,除非佢消化不良,否則,幾個鐘前已得我一個在家,係我「餵飽」佢上路囉。噁心死喇。於是,想起璽爾有手工防蚊片賣,於是即刻 whatsapp 老闆問可不可以下午到店濕平。哈哈,結果打攪了老闆好耐,又買了堆寶物走。水晶?當然又有收穫啦。之後再分享啦。排緊隊出 post 嘛。


圖中香茅係防蚊片。我用網袋入起兩片掛在床尾。另外兩片,送了畀朋友用。


這晚我點的是薔薇。淡淡的香味在沁。後來,我發現了一個不用點明火的懶人方法,乃是我把一粒珮香放在鹽燈上面,靠鹽燈的熱力令珮香沁出香味。反正嘛,鹽燈是長開著啦。哈哈哈。

沒有留言: