12.5.17

雲線爪鑲

之前買的閃靈鑽個 Claw Setting 太雞,戴不夠幾次就整粒石甩了出來,幸好一次留在口袋另一次跌在檯面咋。遂搵珠寶業界的朋友K幫忙〔上次帶我上紅寶石堂那位〕,鑲返隻似樣的戒指托啦。至於款式,簡單實淨就得,其他由K或鑲嵌師傅拍板。內行人的專業意見和多年經驗總好過我天馬行空不切實際啦。

哈哈,見到相片一刻已十分雀躍!果然係專業,連相片都可拍得如此可口誘人。K說, claw setting 加了雲托,是啊,望上去無咁單調無咁悶,而且,咁樣鑲嵌〔包裝〕令粒石提高了價值。是不是?

不過我笑,呢次連工包料共HK$800的鑲嵌費貴過粒石一至兩個 double…哈哈哈。無計,師傅係鑲開珠寶店的高價貨呀。畀他們整一整,本來係「煮飯仔 style 」的戒指變成高檔貨喇。哈哈哈。

或者,下次搵粒好靚的犘根,好靚的丹泉,或好RAW的鑽石原石再鑲吧。

對我來講,配戴原石,係一件型到裂的事啦。




K把戒指拍得如此靚,當然用返佢拍的圖片啦。我有問過佢點樣拍到隻戒指懸空一樣咖,當然佢有講用什麼工具去拍成。不過,應該唔會仿傚玩呢個喇,畢竟我無乜鑲石的戒指嘛。呵呵。

Thank K。

沒有留言: