11.5.17

Bronze Rutilated .銅髮晶

睇中兩粒銅髮吊咀,問價。老闆問我 first chice 係邊粒, second choice 又係邊粒。然後,從袋子裡掏出來後,就秘密地講我知佢可以以一個優惠價賣給我,不過那個價先決係條件係「合併購買」。望住計數機那個銀碼,絕對係驚喜價啦,於是拍板成交,帶了這一對髮仔走。

至於價位係幾多,基於老闆真係豪畀我,叫我不要說,所以係秘密囉。呵呵。

這一枚本來係 second choice ,髮絲既密又亂,不過色水真係好銅,所以係我的第二選擇。



下圖是我的第一選擇。髮絲相對較少較粗,色也較淺,而且表面也有礦缺。不過,真的一眼就看中這個。


有一個角度看似有個天然的十字架在裡面。


哈哈哈。。雖然兩枚髮仔都唔係順髮,不過,愛凌亂感的我真的喜歡啊。

好啦,金髮,銀髮和銅髮都有喇。早前放假,我特別戴哂三髮出街街,哈哈哈,落樓離大廈不夠兩分鐘就中了雀屎,珠頸斑鳩咁對我呀。用手摸頭,一手掌都係綠的白的雀屎,由於睇唔到背囊或白 tee 有無中彈,加上當時係早上,我要出成日街,只好折返家中檢查兼洗頭消毒囉。

我講呢單屎事畀朋友知,都笑屎啦。未中六合彩先中雀屎頭獎。果然好強。哈哈哈。

沒有留言: