14.5.17

透石膏.Selenite

哈哈哈。一直想買佢但間房無位放,於是次次去店都要摸下才安樂的透石膏,因為那晚水晶塞落我手即場教我通七輪,還叮囑我日日都要用它處理七輪的問題,所以就把它帶回家了。

說起來挺怪相啦,老師真係即場在店子裡教我用這支透石膏在自己七輪度打圈淨化。佢話此舉會把負物質〔我唔記得佢當時用咩字眼〕拉出來,所以著我到店外處理。我當然不肯啦,一陣被人見拍低擺上網就真係樣衰喇。幸好老闆娘都畀我在店裡搞,咁我就略略處理啦。弄髒人家的礦物就不好了。嗱,咁就證明所有礦石買回家後一定要淨化消磁,因為唔知有多少人如我借過來用或沾了不好的氣息。哈哈。

這支透石膏係老師揀畀我啦,所以都買了。唔貴,百幾元咋。


沒有留言: