2.9.17

Gold Azeztulite.阿賽斯特萊石

這是一粒很美的 Gold Azeztulite。 是一位新朋友送贈。

有天店主開班「淺談水晶」,夠五人就開得成,whatsapp group 度都幾個舉手,包括我啦梗係。咁我茶 group 個朋友仔又得,於是那晚共有八個人上,湊巧六個都係學 / 涉足能量,一個儲緊石準備學能量,咁樣上堂堅開心。由於佔大部份都在谷度吹過水也搶過石,所以這晚即使係要坐定定聽店主介紹礦石,我們還是你一句我一句聊得好盡興。「哎,呢隻石我有!」此起彼落。哈哈,話哂大家都係玩石頭嘛,唔計家中,身上總有戴住一些石頭啦。哈哈。

店子大,店主走來走去拎石幾回後,索性大家起身「導賞團」,看店主介紹店中不同的礦石。

之後,其中一位常到店買石的朋友仔〔我都遇過佢三次,據店主曾講這位朋友仔往時不常來,我們好有緣啦!〕拎著袋子叫大大掏一粒,呀,原來佢一人送一粒 Azeztulite 呀。好笑係石頭不是在店裡買,哈哈。

派了石,也有教我們使用方法。我啦,暫未用石頭來作冥想,不過就跟指示試放在床頭或拳頭握實睡覺。這幾天呀,特別多夢,都有同一個人出場,算是好夢啦。



謝謝啊。

沒有留言: