18.9.17

Sugilite.舒俱徠

話說早前得知朋友身體「唔舒服」,於是趁假日就去舖搵粒舒仔畀朋友戴。是正念加吸引力法則回應了我的「動念」,就如前文所說,那天去到油麻地推門入去時,見到店內正選購晶石中的女士就是上回教我亦幫我揀舒俱徠的高人,哈哈哈。好奇妙呀!於是即席再請教高人在一袋幾百件件件不同的舒仔石件度揀一件合適的舒好給朋友緩減身體的問題最好。嗯嗯,是啊,這是高手揀的款,放上手感覺能量都很強。

石已寄到朋友度喇,不過真唔知佢會不會戴。這個我理唔到喇,無理由 force 人家戴嘛。

無論點,都希望佢身體健康啊。



話說起來,老母戴住早前高人幫我揀畀老母的那粒舒仔,老母話佢腋下的傷口位無再痛了〔14年佢手術切去了一邊腋下的淋巴,反覆都水腫,又癢又痛〕。

所以嘛,想買舒仔畀朋友又遇到高人〔我都現在都不知其名字〕,真係幸運。

沒有留言: