9.11.17

我戀蝶也愛花

很久沒拍過版蝶喇,呢日經過九公,拍張曲紋紫灰蝶啦!

很久沒拍過花喇,呢日路過九公,拍張細葉雪茄花啦!

事緣有晚上心理學堂,導師叫大家三人成一組:一個講,一個應,一個做觀察。我講了遊嘉道理農場的開心事。做回應的同學因為未去過,都說聽得津津樂道,好想去農場玩。而做觀察的一位,因為曾去過,佢話從我的話語間感到我好享受郊遊的樂趣。哈哈。是啊,好懷念。

幾日後上另一個堂,突然聽鄰位的同學仔講前一天去嘉道理農場度玩,於是我即刻問佢多唔多花?蝴蝶多唔多。不過佢話無乜花也無乜蝶,蜜蜂卻非常多…噢。即刻打消哂去嘉道理的衝動。哈哈哈。

再待一下吧。

咁,拍住九龍公園的粒粒花及小灰蝶滿足一下啦!


沒有留言: