20.11.17

Larvikite

呢隻石又被稱為 black moon stone。屬二月的誕生石。奇妙的是,記得我曾說上月27日在身心靈展度抽到 black moon stone 的卡嗎?這石可不是之後才買。而是26日晚上,觀塘水晶店老闆在  whatsapp group 度放相給大家落標,我舉手得到的。石已留,好笑係翌日只記得 Larvikite 的名字,當我抽到 black moon stone 都未醒起。幸運係,當日全場都無 black moon stone 。哈哈哈,否則我又會 double pay 。好喇。幾日後,和朋友K一同去觀塘店贖返呢堆珠〔店主未得閒穿〕,回家再細看,才驚覺世事真係好奇妙囉。

早已預備。




此文上傳之日,我早已穿好條鏈啦。真係從來未有咁爽手呀。用了16粒咋。哈哈。

沒有留言: