16.11.17

Shungite.次石墨

導師數個月前有叫我買這個,不過我既有生命之花又有次石墨又有好多吊墜,雖然這個好靚,而且生命之花真係刻落石上面,但…重點係,點解還要買呢?後來知道 S 用得好,咁我打算買畀佢做禮物,既好用又有意思嘛。咁,在booth 遇到導師〔哈哈〕,這個吊墜係她放在 booth 寄賣,我先揀了一個,說送畀朋友生日,一個夠了。佢話我都要戴喎。咁你來我往了幾句,終於我買了兩款,一金一銀。

〔S,價唔係網上那個啦。唔好被份禮物嚇親〕

咁,送咩色畀S好呢?從袋裡掏出,第一次係金色。再放入袋搖一輪再抽,金色。把兩片放到另一袋子裡搖再抽,都係金色。於是,金色就包 bubble 入袋送出。係確認,雖然金色我也委喜歡。

天意啦。

祝生日快樂,身心靈都健康。


我留用的銀色款,拆袋拎出來後才發現背面真係好金繼。於是,我會用這面向外戴在頸上。

好型的說。


唔知點解影出來好像好大塊,其實只係小小的一枚。哈哈。


正。

沒有留言: