19.4.18

NYX

朋友睇了網上黑咪的粉底推薦片,剛好我們又約了在尖咀飯局,於是在飯局前先走一轉海港城去買這個被推薦的粉底。百幾元就有交易喎,我都買一瓶試啦。

我買的是7.5色。


毛孔大,皮又乾多出油爆埋瘡,於是買埋呢兩支試。


以我的皮膚為準則,呢隻粉底真係 full coverage ,瘡印大部遮哂,戶外好過室內〔我在 office 的皮膚變乾的程度真係快過我銀包 錢!〕 。


不過,不得不提一下,這瓶粉底竟然係 MIC 喎!如果介意的真係好介意。而支遮毛孔及降油,則是 Made in Taiwan。留意一下。

當然,早有其他牌子想試的我,下回當然會試其他牌子啦。

說當然也未必,因為呢隻粉底的確超級遮到大部份的印和瑕疵,真係好正。我用了都覺得自己靚女左。應該…會再買啦。

反正嘛,女生的妝物櫃總有很多不同牌子的粉底液共存。哈哈哈。

沒有留言: